Kwaliteit
Kwaliteit staat bij My Bendel hoog in het vaandel en daarom
maken zij geen gebruik van goedkope materialen, zoals bijoux-staal wat de huid
kan aantasten en/of snel lelijk kan worden. Edelstaal is net als zilver
hypoallergeen en bevat geen nikkel. Het voordeel van edelstaal ten opzichte van
zilver is dat edelstaal niet zwart wordt, minder krast, blijft glanzen en goed
tegen water kan. Alle sieraden worden met de hand in elkaar gezet en
gecontroleerd op productie fouten. Om er zeker van te zijn dat kettingen niet
losraken heeft My Bendel gekozen voor een duurdere lastechniek.
Omdat My Bendel gelooft in de kwaliteit die zij bieden krijg
je maar liefst 1 jaar garantie op productiefouten, verkleuringen en/of het
uitvallen van stenen. Binnen deze periode wordt je aankoop kosteloos vervangen óf,
indien het artikel niet meer op voorraad is en/of deel uit maakt van de
collectie van My Bendel, je ontvangt een tegoedbon*.
* Let op: een tegoedbon kan niet worden ingewisseld voor
geld.
Plating
Voor de (rosé-) goud gekleurde sieraden gebruikt My Bendel
ook het mooie edelstaal als basis met daarop een extra dikke plating (coating)
die aangebracht wordt door middel van de beste moderne PVD (ION) techniek. Een
werkwijze die ook wordt toegepast bij horloges van betere kwaliteit. Hierdoor
blijven de rosé- en goudkleurige sieraden van My Bendel 5 tot 8 maal langer
mooi dan bij andere verguldingstechnieken. Op de plating geeft My Bendel 6
maanden garantie.
Garantie
Heb je klachten of is jouw sieraad beschadigd? Neem dan contact met ons op (info@omdat-uden.nl óf 06-19987826). Wij zullen je vragen om foto’s waarop de beschadiging en/of klacht duidelijk te zien is én naar de datum waarop het sieraad bij ons werd gekocht. Vervolgens beoordelen wij, in overleg met My Bendel, of je aanspraak kunt maken op de My Bendel garantie.
Indien je daadwerkelijk aanspraak kunt maken op de My Bendel garantie, zorg je er vervolgens voor dat het sieraad bij ons terecht komt. Je kunt het afgeven in onze winkel tijdens de openingstijden óf naar ons opsturen (verzendkosten zijn voor eigen rekening). Zorg ervoor dat wij ook een (kopie) aankoopbewijs ontvangen.
Ons adres: Omdat, Sacramentsweg 70, 5401 GR Uden (zie ook ons retourbeleid).
Na ontvangst van het sieraad ontvang je van ons een ontvangstbevestiging. Wij zorgen ervoor dat het sieraad vervolgens naar My Bendel wordt verzonden. Je ontvangt daarna zo snel mogelijk van ons bericht omtrent de afwikkeling. Indien de klacht gegrond is én binnen de garantie valt zal My Bendel óf overgaan tot reparatie óf
vervanging. Indien het product niet meer in het assortiment van My Bendel zit
ontvang je van ons een tegoedbon*.
Buiten de garantie valt:
- Breuk, tenzij het een aantoonbare productiefout is.
- Beschadigingen door normale slijtage, onjuist gebruik of
verkeerde behandeling. - Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep,
lotion, haarlak of andere chemische middelen. - Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
- Bewerkingen door een andere partij dan My Bendel.
* Let op: een tegoedbon kan niet worden ingewisseld voor
geld.
Tips voor onderhoud en gebruik
Wil je zo lang mogelijk van je My Bendel sieraad genieten? Volg dan deze onderhoud tips.
Belangrijke waarschuwing
Een My Bendel sieraad is niet geschikt voor kinderen onder de 60 maanden vanwege kleine onderdelen die verstikkingsgevaar kunnen opleveren.
My Bendel sieraden zijn géén speelgoed, houdt ze uit de buurt van baby’s en jonge kinderen.