Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Jouw bestelling kun je op een thuisadres of een pick-up point laten bezorgen. We werken samen met PostNL en DHL, maar als je dichtbij onze winkel woont, kan het ook dat we deze vanuit de winkel komen langsbrengen.
Het is (nog) niet mogelijk om te kiezen wie jouw bestelling bezorgt, maar uiteraard zorgen we ervoor dat deze naar verwachting bij jou terecht komt.
Ik heb mijn bestelling geplaatst, kan ik deze nog wijzigen?
Je kunt je bestelling niet meer wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Dit geldt voor zowel adreswijzigingen, het aanpassen van je bestelde producten of het annuleren van je bestelling. Mocht je je toch hebben bedacht, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dat kan telefonisch en per mail.
Tip: na het ontvangen van jouw track & trace code, biedt onze bezorgdienst vaak nog een optie om de bezorglocatie aan te passen. Alle mogelijkheden hiervoor vind je op jouw persoonlijke track & trace pagina van onze bezorgdienst.
Mag ik mijn producten terugsturen?
Uiteraard krijg je van ons de kans om rustig over je aankoop na te denken. Je kunt jouw bestelling met ons retourformulier kosteloos naar ons terugsturen. Let er wel op dat jouw retourzending hierbij voldoet aan de volgende voorwaarden:
- Retourneren kan tot uiterlijk 90 dagen na ontvangst van je bestelling.
- Artikelen kunnen enkel worden geretourneerd als ze niet gedragen, schoongemaakt en/of in gebruik genomen zijn.
- Stuur jouw producten retour in een ongeschonden verpakking (het liefst de originele verzenddoos).
- Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren of de schade te verrekenen.
- De volgende producten kun je niet retourneren: items die u in de 'sale' kocht.
Tip: bewaar altijd het verzendbewijs van jouw retour totdat jouw retournering volledig is verwerkt.
Op jouw geleverde producten gelden de Algemene Voorwaarden. Je kunt ook retourneren via het herroepingsrecht.